Софтуер за управление на валутни обменни бюра
Продукт
Продуктът EXCHANGE В.1.18.00 е разработен с цел автоматизиране на всекидневната дейност на обменни бюра и финансови къщи. Регистриран е в НАП под №588 /13-01-2020 г. в публичен списък на софтуерите, за които е декларирано съответствие с нормативните изисквания.
EXCHANGE В.1.18.00 е проектиран и се поддържа от 1993 г. до сега. Съобразен е изцяло с действащото законодателство, изискванията на БНБ, Наредба № 4 от 8август 2003 /2017 г. за изискванията към дейността на обменните бюра, както и новите разпоредби на НАП – „Наредба Н18 за регистрирането и отчитането напродажбите чрез фискални устройства и изискванията към софтуерите за управлението им“.
Разпространение и поддръжка
От месец януари 2020 г. „Ар Ай Ти“ ЕООД изпълнява договор за разпространение и поддръжка на продукта EXCHANGE В.1.18.00
Основни функционалности
- курсове за деня на БНБ и собствени курсове;
- регистриране на текущите покупки и продажби според курсовете на валутите за деня; всяка извършена операция се придружава от касов бон и/или бордеро;
- многоредови бордера и ордери;
- отчети за извършените операции;
- движение на касата в реално време и за минали периоди;
- движение на собствени средства;
- справки за издадени бордера – за произволен период, издаване на дубликат, сторниране и др.;
- бързо и улеснено изчисляване на действията с валути чрез вградени функционалности като валутен калкулатор, кръстосани курсове, виртуално табло;
- множество контроли, съгласно изискванията на законодателството (касова наличност до 20 000 лв., 5% разлика с курса на БНБ и др.), както и за предпазване от операторски грешки;
- управление на други каси, освен валутната –например: Western Union, Money Gram, прехвърляне на средства за съхранение в трезор, банка, външна каса и др.
- дневното приключване – изготвят се всички изисквани документисъгласно Наредба № 4 от 8 август 2003 /2017 г. за изискванията към дейността наобменните бюра;
- всички извършени дейности са достъпни за текущ ден или минал период;
- Административен панел – първоначални и основни настройки на цялата система.
Лицензионна политика
Еднократна цена за закупуване – 460 € за 1 работно мястоПълнофункционален, безсрочен лиценз.За всяко следващо работно място отстъпка 20%В цената е включен и лиценз на базата данни за неограничен брой записи.Краткосрочни лицензи (програмата позволява да се регистрира информация за закупения срок на ползване, след това е достъпна за справки):1 месец /1 каса – 35 €
6 месеца /1 каса – 154 €
1 година / 1 каса – 228 €Варианти за поддръжка (при безсрочен и срочен лиценз):Абонамент за 1 година /1 каса 20 € на месецАбонаментът включва отдалечен достъп и телефонни консултации, обучения, актуализации, а при необходимост и посещение на място в работни дни от 9:00 до 17:30 часа.При предплащане за 1 година – отстъпка 10%
Без абонамент/на започнат час: 30 €За обекти извън София транспорта се заплаща допълнително.
Всички цени са без включен ДДС.Бордеро „Купува“Електронно табло със собствен курс